Stanovení kritických míst ve výuce fyziky na ZŠ na základě multikriteriálního přístupu a možnosti jejich překonání PDF (1240 kB) Jiří Kohout, Marie Mollerová, Pavel Masopust, Lukáš Feřt
Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – identifikovaná kritická místa a jejich příčiny PDF (2383 kB) Markéta Pluháčková, Václav Duffek, Václav Stacke, Pavel Mentlík
Jak eliminovat kritická místa počátečního chemického vzdělávání – příklady témat „Složení roztoků“ a „Názvosloví solí“ PDF (1068 kB) Jiří Rychtera, Milan Šmídl, Martin Bílek
Kritická místa ve výuce přírodopisu – jejich identifikace a příčiny PDF (729 kB) Petra Vágnerová, Lenka Benediktová, Jiří Kout
Číslo 2
Školské podvádzanie z pohľadu učiteľov – pilotné výskumné šetreniePDF (211 kB) Ján Bajtoš, Jarmila Honzíková
Co už o vzniku a vývoji člověka raději neučitPDF (1940 kB) Radka Marta Dvořáková, Zuzana Schierová
Zpracování tématu organokovové sloučeniny v českých učebnicíchPDF (746 kB) František Houser, Helena Klímová, Petr Adolf Skřehot
Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v Horním Rakousku – výzkumná sondaPDF (810 kB) Silvie Svobodová