2019 1 Číslo 1

  • Stanovení kritických míst ve výuce fyziky na ZŠ na základě multikriteriálního přístupu a možnosti jejich překonání PDF (1240 kB)
    Jiří Kohout, Marie Mollerová, Pavel Masopust, Lukáš Feřt
  • Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – identifikovaná kritická místa a jejich příčiny PDF (2383 kB)
    Markéta Pluháčková, Václav Duffek, Václav Stacke, Pavel Mentlík
  • Jak eliminovat kritická místa počátečního chemického vzdělávání – příklady témat „Složení roztoků“ a „Názvosloví solí“ PDF (1068 kB)
    Jiří Rychtera, Milan Šmídl, Martin Bílek
  • Kritická místa ve výuce přírodopisu – jejich identifikace a příčiny PDF (729 kB)
    Petra Vágnerová, Lenka Benediktová, Jiří Kout

2019 2 Číslo 2

  • Školské podvádzanie z pohľadu učiteľov – pilotné výskumné šetrenie PDF (211 kB)
    Ján Bajtoš, Jarmila Honzíková
  • Co už o vzniku a vývoji člověka raději neučit PDF (1940 kB)
    Radka Marta Dvořáková, Zuzana Schierová
  • Zpracování tématu organokovové sloučeniny v českých učebnicích PDF (746 kB)
    František Houser, Helena Klímová, Petr Adolf Skřehot
  • Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v Horním Rakousku – výzkumná sonda PDF (810 kB)
    Silvie Svobodová