Snmek obrazovky 2023 11 08 v194616 Číslo 1

  • Kritická místa kurikula ve výuce přírodopisu a biologie pohledem studentů učitelství PDF (809 kB)
    Lukáš Rokos
  • Možnosti a limity využití muzejních expozic ve výuce z perspektivy učitelů chemie základních škol a gymnázií v Olomouckém kraji PDF (236 kB)
    Lenka Rybáriková, Martin Bílek
  • Rozbor učiva obecné chemie na základní škole – propojení opěrných a nově vytvářených pojmů PDF (247 kB)
    Barbora Valová, Hana Cídlová
  • Pohled učitelů na realizaci výuky elektrochemie na střední škole s podporou simulací PDF (361 kB)
    Hana Henychová, Veronika Machková
  • Antibiotika a jejich výroba ve výuce chemie na základní škole PDF (611 kB)
    Markéta Večeřová, Václav Richtr
  • Environmentálna problematika a trvalá udržateľnosť vo vzdelávaní chémie: Výskumný zámer dizertačnej práce PDF (159 kB)
    Jana Urbanová, Katarína Kotuľáková
  • MoleGraph aneb jak postavit školní měřicí systém svépomocí PDF (548 kB)
    Tomáš Feltl, Petr Šmejkal
  • Tuky ve výuce chemie – východiska k inovaci kurikula na základní škole PDF (111 kB)
    Monika Pelikánová, Martin Bílek, Milan Šmídl

Snmek obrazovky 2024 02 27 v200002 Číslo 2

  • Využití Wordu a screen-readeru při studiu jazyků u prakticky a úplně nevidomých PDF (158 kB)
    Jaromír Tichý, Václav Vrbík, Vladimíra Lovasová
  • Výchova k zdraviu v pregraduálnej príprave budúcich učiteľov pre predprimárne vzdelávanie z pohľadu študentov PDF (722 kB)
    Zuzana Fečiková
  • Představy žáků základních škol o vnitřní stavbě lidské hlavy PDF (612 kB)
    Romana Adámková, Milan Kubiatko