Číslo 1
- Pokyny pro autory PDF (4430 kB)
Michal Mergl
- Kritická místa kurikula ve výuce přírodopisu a biologie pohledem studentů učitelství PDF (809 kB)
Lukáš Rokos
- Možnosti a limity využití muzejních expozic ve výuce z perspektivy učitelů chemie základních škol a gymnázií v Olomouckém kraji PDF (236 kB)
Lenka Rybáriková, Martin Bílek
- Rozbor učiva obecné chemie na základní škole – propojení opěrných a nově vytvářených pojmů PDF (247 kB)
Barbora Valová, Hana Cídlová
- Pohled učitelů na realizaci výuky elektrochemie na střední škole s podporou simulací PDF (361 kB)
Hana Henychová, Veronika Machková
- Antibiotika a jejich výroba ve výuce chemie na základní škole PDF (611 kB)
Markéta Večeřová, Václav Richtr
- Environmentálna problematika a trvalá udržateľnosť vo vzdelávaní chémie: Výskumný zámer dizertačnej práce PDF (159 kB)
Jana Urbanová, Katarína Kotuľáková
- MoleGraph aneb jak postavit školní měřicí systém svépomocí PDF (548 kB)
Tomáš Feltl, Petr Šmejkal
- Tuky ve výuce chemie – východiska k inovaci kurikula na základní škole PDF (111 kB)
Monika Pelikánová, Martin Bílek, Milan Šmídl
Číslo 2
- Využití Wordu a screen-readeru při studiu jazyků u prakticky a úplně nevidomých PDF (158 kB)
Jaromír Tichý, Václav Vrbík, Vladimíra Lovasová
- Výchova k zdraviu v pregraduálnej príprave budúcich učiteľov pre predprimárne vzdelávanie z pohľadu študentov PDF (722 kB)
Zuzana Fečiková
- Představy žáků základních škol o vnitřní stavbě lidské hlavy PDF (612 kB)
Romana Adámková, Milan Kubiatko
Číslo 1 - 2
-
Nárys DM teorie přírodovědného vzdělávání PDF (170 kB)Přemysl Záškodný
-
Testování úrovně žákovských znalostí z učiva o neživé přírodě jako jednoho ze základních pilířů pro následné vytvoření přírodovědné gramotnosti PDF (505 kB)Štěpánka Chmelová, Romana Zvolánková
-
Devonský koněpruský útes jako cíl geologické exkurze PDF (7800 kB)Michal Mergl
Číslo 1
-
Výukový rámec tématu vznik a vývoj člověka v přírodovědných předmětech v České republice PDF (260 kB)Radka Marta Dvořáková, Martin Hůla
-
Exkurze za čolky Plzeňska v rámci výuky biologie PDF (956 kB)
-
Badatelsky orientovaná výuka ve výuce přírodopisu a biologie pohledem učitelů z praxe a budoucích učitelů PDF (215 kB)Lukáš Rokos, Jana Lišková
Číslo 2
-
Percepcia rastlinných plodov žiakmi základných škôl alebo čo je pekné, je aj dobré PDF (278 kB)Milan Kubiatko, Jana Fančovičová
-
Představení výkladového textu pro podporu výuky tématu organokovové sloučeniny PDF (242 kB)František Houser, Helena Klímová, Petr A. Skřehot
-
Testování psychometrických vlastností výzkumného nástroje pro zjišťování úrovně znalostí žáků o členovcích v rámci ekologického a systematického přístupu na vybraných školách PDF (2 000 kB)Markéta Štrachová
-
Člověk a jeho svět: Analýza vývoje učiva o bezobratlých živočiších v primární škole PDF (244 kB)Ladislav Podroužek, Dagmar Šafránková
Číslo 1 - 2
-
Badateľsky orientované vyučovanie na hodinách geografie z pohľadu učiteľov PDF (1 300 kB)Ivana Tomčíková
-
Interdisciplinárny prístup prírodovedného vzdelávaniav prostredí slovenských škôl PDF (377 kB)Renata Bellová
-
Příběhy ze školních kabinetů: Sádrové modely zkamenělin I. PDF (3 620 kB)Michal Mergl, Petra Vágnerová
Číslo 1
- Stanovení kritických míst ve výuce fyziky na ZŠ na základě multikriteriálního přístupu a možnosti jejich překonání PDF (1240 kB)
Jiří Kohout, Marie Mollerová, Pavel Masopust, Lukáš Feřt
- Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – identifikovaná kritická místa a jejich příčiny PDF (2383 kB)
Markéta Pluháčková, Václav Duffek, Václav Stacke, Pavel Mentlík
- Jak eliminovat kritická místa počátečního chemického vzdělávání – příklady témat „Složení roztoků“ a „Názvosloví solí“ PDF (1068 kB)
Jiří Rychtera, Milan Šmídl, Martin Bílek
- Kritická místa ve výuce přírodopisu – jejich identifikace a příčiny PDF (729 kB)
Petra Vágnerová, Lenka Benediktová, Jiří Kout
Číslo 2
- Školské podvádzanie z pohľadu učiteľov – pilotné výskumné šetrenie PDF (211 kB)
Ján Bajtoš, Jarmila Honzíková
- Co už o vzniku a vývoji člověka raději neučit PDF (1940 kB)
Radka Marta Dvořáková, Zuzana Schierová
- Zpracování tématu organokovové sloučeniny v českých učebnicích PDF (746 kB)
František Houser, Helena Klímová, Petr Adolf Skřehot
- Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v Horním Rakousku – výzkumná sonda PDF (810 kB)
Silvie Svobodová